a może tej pani robi się niedobrze na widok MTV i dlatego chce dorosnąć do VH1? może taki był cel tej reklamy? niestety, zamiary copywriterów bywają czasami nieodgadnione... :-))))
nie mam tylko pewnosci czy taka forma reklamy zacheci do wybrania VH1?? ale kto to wie ... upodobania adresatow reklam tez pokretnymi drogami podazaja /faja/ Psycholog
4 komentarze:
ja myślę, że pani zwraca honor sedesowi z bakelitu.
a może tej pani robi się niedobrze na widok MTV i dlatego chce dorosnąć do VH1? może taki był cel tej reklamy? niestety, zamiary copywriterów bywają czasami nieodgadnione... :-))))
tak.. "tfurczość" przez duże TFU ;)
nie mam tylko pewnosci czy taka forma reklamy zacheci do wybrania VH1?? ale kto to wie ... upodobania
adresatow reklam tez pokretnymi drogami podazaja /faja/
Psycholog
Prześlij komentarz